Коли потрібно замінити каталізатор в авто?

Коли потрібно замінити каталізатор в авто?

Часто автомобілісти не можуть відслідкувати момент, коли саме забився каталізатор в авто, адже пристрій виходить з ладу поступово. Варто звернути увагу на деякі симптоми, щоб зрозуміти, чи потрібна заміна каталізатора. Наприклад, авто стало гірше набирати швидкість. Якщо раніше ви вільно могли натиснути на педаль газу та розвинути швидкість до 150 км/год, то зараз ці показники падають до 120 км/год, а далі газ ніби натикається на опору та протестує.

Згодом і ці показники будуть знижуватися до 100, а то й 80 км/год. Це говорить про те, що гази які надходять від двигуна проходять по трубі, але доходячи до першого блоку каталізатора не можуть пройти через його стільники, адже вони забруднені відходами пального чи масла. Не знаходячи виходу гази повертаються в зворотньому напрямку та потрапляють в циліндри двигуна, що створює так званий протитиск. При цьому може спрацювати датчик кисню і на бортовому комп’ютері світитися кнопка check engine.

Іншим симптомом можуть стати так звані “провали”, коли ви тиснете на газ, а авто швидкість не набирає. Закономірно, що тоді авто вимагає більше пального. Адже намагаючись пришвидшитись водій тисне на газ, пальне поступає, але розігнатися машина не може.

Що потрібно знати про заміну каталізатора?

Найкращим рішенням буде вирішити проблему, яка спричинила пошкодження каталітичного нейтралізатора, бо якщо цього не зробити, ця ж проблема, швидше за все, знищить і конвертер-замінник.

На сервісі demimotors.com/ Вам запропонують оглянути каталізатор та почистити. Проте, коли осередки каталізатора зруйновані, з нього осипається сажа та пил, всередині чути характерний звук, а соти сплавлені, такий пристрій точно потребує заміни. Детальніше про заміну каталізатора за посиланням https://demimotors.com/zamina-katalizatora-2/

Ще один спосіб протестувати несправність — встановити на місце лямбда-зонду трубку з манометром та виміряти протиск. Бажано щоб манометр вимірював тиск до 1 кг/см3. Якщо тиск перевищує показники 0,35 — 0,5 кг/см3, що є нормальними, очевидно, що цей прилад вже не є корисним для Вашого авто та екології.

Заміни каталізатор потребує вже через 150 тисяч км пробігу. Затори на дорогах, погані дороги, звичка тиснути на газ не сприяють роботі нейтралізатора. Ви можете розраховувати, що він прослужить довше, якщо використовуєте лише якісне пальне без домішок. Коли масло або антифриз потрапляють у вихлопну систему, утворюється густа сажа, яка відкладається і, зрештою, закупорює проходи в керамічному стільниковому каталізаторі. Внаслідок цього водій зіткнеться з додатковими проблемами. По-перше, вуглецеві відкладення зупиняють каталітичний перетворювач у виконанні своєї роботи з усунення шкідливих викидів у потоці вихлопних газів. По-друге, коли пори засмічуються в керамічному каталізаторі, потік вихлопних газів обмежується, що збільшує протитиск. Це призводить до накопичення тепла та вихлопу всередині двигуна.

latestadminportal

Добавить комментарий